beautiful saturday

Igår jobbade jag från 9-2 sen blev det en liten tripp till liljeholmstorget för att fixa lite ärenden. Åkte hem och deckade framför oth sen var det dags att duscha och göra sig iordning för kvällen. Mötte upp issa vid medis för ett glas vin men det slutade med några fler. Haha den där tjejen kan verkligen få en att skratta, hon ringde mig när jag var påväg in och sa något så jäkla roligt så jag började gapskratta och jag lovar att varenda person i den tunnelbanevagnen vände sig mot mig. Jaja bara för att dem inte har en så rolig kompis som dessutom är polack! Haha.
Kvällen var iaf jätte mysig och rolig! Och snart ska jag börja göra mig iordning för en söndagsfika med lilla fridis! Sweet bananas. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0