After rain comes sunshine

Sitter i sängen och smuttar på mitt kaffe i lugn och ro, är helt påklädd, sminkad, har ätit frukost, läst tidningen och pluggat. God jag älskar verkligen att vara ute i god tid. Tänkte chilla lite framför datorn innan jag börjar röra mig mot skolan. Idag har vi historiaprov, muntligt. Har bara gjort nationellaproven muntligt så vi får se hur detta slutar, nu känns det hyfsat bra men det brukar alltid gå bättre om man är lite nervös right?
Efter skolan ska jag åka till min kära morfar, vi ska fika och catch up on everything. Sedan blir det att skynda sig hem och byta om, slänga i sig lite mat för jag har ett pass kl 6. Idag blir det core, blir första gången för mig så jag hoppas det är roligt! Bjuder på en jätte mysig låt idag, enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0