you don't need to carry a gun to kill someone

Jag känner inte riktigt att kvällarna räcker till. Ligger och segar som bara den när jag kommer hem från skolan men efter middagen och träningen märker jag hur jäkla mycket jag har att göra och då kommer jag på ytterligare saker som jag borde göra. Sen slutar det med att jag inte somnar förrän 12 halv 1 och är svintrött dagen efter. Och så går hjulet om och om igen. Jag förstår inte vad det är för fel på mig? Är jag helt dum i huvudet som tror att jag ska hinna med mycket mer när jag gör som jag gör?
Imorgon är det iaf full rulle och jag ska planera min dag till punkt och pricka så det inte blir något slöande. Förresten så spikade jag MVG på religionsprovet idag, så skönt! Det fick mig på lite bättre humör! Sleep tight


Issapissa!


Haha vad jag skrattade när jag såg den här bilden, jag ser ut som en man med tanke på hur jag står!


Kommentarer
Postat av: guess who?

men assåååå natta!!!! hahah inte tjockisbilden! :D

2011-04-27 @ 16:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0