yeeees!!

Äntligen funkar mitt internet på datorn igen! Inte en dag för sent tycker jag... Tur att jag inte ska jobba med teknik när jag blir stor för jag blir galen när saker inte fungerar som jag vill.

Efter skolan åkte jag och jay förbi jobbet där vi skulle hämta upp lite praktikpapper som skulle vara underskrivna efter det svängde jag förbi affären för att ladda upp med lite choklad till allt plugg som jag ska ta tag i snart! Efter ett avsnitt av pll förstås. Ikväll blir det träning eftersom jag ska jobba imorgon efter skolan så fick skippa mitt spinningpass då men thats life. Nu ska jag klicka runt på alla sidor och njuuta av att ha internet igen! Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0