Under the cocnut tree

Kom precis hem efter en mysig fika hos min älskade morfar, klippte honom och fick med mig ett par tidningar hem och en stor dos med positiv energi. Han är bäst min morfar, gud vad jag älskar honom!
Jag hade tänkt byta om eftersom jag är helt blöt, om ni kollar ut förstår ni nog varför. Här spöregnar det verkligen! Men det är fuktigt ute och påminner lite om sommarregn så jag får väärldens sommarkänslor! Hade tänkt storstäda hela mitt rum för det var verkligen ett tag sen jag gjorde det sen blir det plugg som gäller. Är ledig imorgon också och helvete vad skönt det ska bli. Då ska jag göra något riktgit jäkla roligt och jag längtar så jag håller på att dö!! Ni får veta imorgon, hihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0