Truth is, everybody is going to hurt you. you just gotta find the ones worth suffering for - Bob Marley

Idag var det na prov som gick ganska bra tror jag, vågar faktiskt tippa på att jag hade nästan alla rätt! Slutade runt halv 11 och då drog jag till gymmet där jag körde ett grymt träningspass, ni vet så kroppsdelarna man tränat skakar sådär skönt efter för att man är så utmattad. Tog en snabb power walk hem för att decka i sängen med hp boken. Var skönt att ligga och koppla av lite innan det var dags för ännu lite plugg. Nu ska jag dricka mitt te med mjölk och honung eftersom jag börjar bli förkyld! Hade tänkt läsa några sidor till i min bok eftersom den är så bra sen är det dags för lite projektarbete. Gud så roligt!

Och vet ni vad som damp ner i min bredvlåda idag!!! Sista harry potter filmen del 1 på dvd!!! WIHOOO då ska jag plugga som satan nu så jag kan bädda ner mig i sängen och riktigt njuta i två timmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0