the illusion of

Har precis lämnat av min älskade Sara, vi har haft en jätte mysig dag! Precis vad jag behövde, låg i sängen och snackade medan vi drack kaffe och efter det satte maratonet igång. Vi hann med 5 eller 6 avsnitt, ska göra mig en kopp te och mariekex med smör, muums, sen kollar jag några avsnitt till eftersom jag är ledig hela veckan!

Igår efter jobbet drog jag och niklas till söder och satt på en uteservering och drack vin i solen! Även fast det bara är vår måste jag erkänna att det känns redan som sommar, nu när jag skulle gå med sara en bit var det jätte varmt ute även fast klockan är 9. Det var sommarkvällsfeeling, helt underbart!
Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0