strangers see you the way you want them to see you

Woho idag har jag fått min första bränna! Satt ute och pressade i en timma medan jag varvade mellan att lyssna på musik och läsa, måste erkänna att jag blev en aning rastlös men skönt var det. Solen värmed något otroligt så var helt genomblöt när jag kom in, trevligt va! På eftermiddagen åkte jag till morfar för en fika och när jag kom hem klippte jag pappa. Nu har jag legat och kollat några avsnitt av pll, har blivit fast igen så kan inte sluta. Tur att man inte har något plugg att tänka på för då kan jag kolla avsnitt efter avsnitt. Ska sova relativt tidigt ikväll för imorgon ska jag jobba med pappsen, 7 åker vi hemifrån... Skjut mig säger jag bara, och jag som har lov. Men blir 500kr rikare så ska inte klaga!

Hade beslutsångest imorse om vilket lack jag skulle ta, det blev det blåa! Det gör så man ser brunare ut, awesome.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0