Memories are stronger than dreams. If you want something to happen, don't just dream about it. Do it

Tänkte skriva ett fint litet inlägg men eftersom mitt internet krånglar så förbannat så tappade jag lusten... Har mozilla som internet men nu vill det inte sammarbeta med mig längre så jag kan varken lägga in bilder eller youtube klipp och därför använder jag otroligt sega internet explorer om jag vill göra lite roliga inlägg men det ville inte heller sammarbeta med mig idag, tack så mycket!
Har gjort mig en kopp kaffe så ska bädda ner mig i sängen och läsa ett kapitel i blondinbellas bok egoboost sen blir det harry potter som har hjälpt mig igenom hela dagen! Nattinatti people
P.s. Issa är bäst

Kommentarer
Postat av: issa

hahaha "issa är bäst" :D fan vad ja skrattade :D Tack så mycket!



Ps. Natalie är ju såklart också bäst :D

2011-04-03 @ 10:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0