Just beacuse you fail once, doesn't mean youre gonna fail at everything. Keep trying, hold on, and always, always, always belive in yourself. Because if you don't, then who will?

Min morgon startade inte jättebra, hade en förfärlig magknip och upptäckte sedan att det var den roliga veckan som hade kommit! Svettades som bara den och kunde knappt stå rakt för att jag hade så ont men lyckades ändå plocka ur diskmaskinen och göra mig lite frukost medan min tablett värkte, la mig i sängen med en varmvattenflaska och åt frulle framför oth. Nu känns magen mycket bättre och jag har hunnit fixa lite smått här hemma, sorterat smutstvätt, vikt in all ren tvätt i garderoben och tagit en sväng ner till bageriet för att köpa lite fika till eftermiddagen! Snart börjar det bli dags för lite kaffe, hade tänkt krypa upp i en solstol med en filt och läsa min bok i solen. På baksidan har vi sol på förmiddagen och efter lunch (när solen tar som mest) har vi sol på balkongen som ligger på framsidan. Så runt 1 får jag traska över till andra balkongen! Hoppas ni får en skön dag i det härlga vädret, jag ska vila ut mig till 100%!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0