Im in loveeeee!

Hola amigos! Idag mår jag som jag förtjänar, drack inte alls mycket igår men hade inte ätit så mycket på hela dagen och varit uppe sen halv 7 så det satte väl sina spår. För efter två glas rose och en redbull vodka behvöde jag inte dricka mer på hela kvällen. Skivan var helt okej, inte så jätte mycket folk men vi dansade och hade kul. Efter det åkte jag, sara, vindar och borna hem till henne där alla sov i hennes säng. Gud så mysigt det var, haha. Skit trångt var det!
Har precis fått i mig lite lunch medan jag kollade på ett avsnitt av oth, såklart. Nu hade jag tänkt ta tag i lite plugg men förstår verkligen inte vart min motivation har gått och gömt sig? Den är verkligen helt bortblåst. Bara ordet plugg får mig att vilja kräkas just nu... Kanske ska kolla ett avsnitt till av oth innan jag sätter igång, bara ett!



Jag och Sara som hippies!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0