if you don't like the road you're walking, start paving another one

Vilken förbannat bra träning jag körde idag, vill bara träna igen och igen och igen. Prövade som sagt löparbandet idag, har inte vågat springa på flera år eftersom jag haft svaga benhinnor så om jag sprungit har det gett mig stora problem men idag när jag sprang kände jag mig som superwoman. Jag flög fram och det kändes som att jag kunde springa hur länge som helst och hur snabbt som helst, underbar känsla!
Imorgon ska jag även in och kolla på ett par nya löparskor för här ska det börja springas varje gång, att jag aldrig prövat på det tidigare.. Hoppas jag hittar ett par riktigt snygga. Men nu är det sovdags för jag är trött som ett as, gick upp halv 7 imorse och har hållit igång hela dagen. Hoppas det är fint väder imorgon så jag kan sitta på ballen och lapa lite sol! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0