i need someone who won't give up on me no matter how hard i try to push them away

Nu för tiden känns det som att mitt humör alltid hänger i en svag tråd, något litet kan få mig ledsen och nedstämd men något litet kan ändå få mig hur glad som helst. Det är skönt att det är så åt båda hållen och inte bara åt det negativa men det är jobbigt att må så upp och ner hela tiden. Jag förstår aldrig själv om det är något speciellt jag är ledsen över eller varför jag är så lättpåverkad just nu. Jag visar det iallafall aldrig utåt för jag hatar att ta ut små skit saker över andra men inom mig pågår alltid en slags stid som jag inte kan förklara...

Imorse vaknade jag jätte tidigt, som vanligt på söndagar. Låg kvar och läste i någona timma innan jag gick upp och gjorde frukost. Nu ska jag skriva några fakturor till pappa efter det ska jag byta om och ta en PW i det härliga vädret! Idag ska jag träffa min bästis och vi ska ha pll maraton, det ska bli hur skönt som helst! Har saknat min kära vän.
TTYL amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0