I love the 90's

Haha fuck me, vet ni vad jag har börjat lyssna på? Ni kommer inte tro era öron... 90 tals hits, yes ni hörde rätt. Jag tycker det går lite åt fel håll men det är ju bara för att alla bra artister verkar ha världens jäkla musiktorka och när dem väl gör en låt är den sämst! Jaja får sitta och lyssna på gamla godingar medan jag bankar in lite mer naturkunskap så att jag är mer än redo för prov imorgon! Pluggfikan idag var otroligt mysig, det blev mer snack än plugg men det var hur skönt som helst för jag älskar att prata med den tjejen. Hon har alltid så bra råd och förnuftiga saker att säga.
Nu hade jag tänkt ta en paus från plugget och läsa en stund så jag gör rum med mer information att ta in om ett litet tag. Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0