Hold your glasses up, people everywhere. Now everybody put your hands in the air

Sitter på historian, vi har en halvtimmas rast så jag sitter och mumsar på en havreboll. Jag lovar att vår caféteria har dem godaste! Gymmet ligger vägg i vägg där dem dunkar musik, alldeles nyss var det yeahx3 vilket gjorde mig taggad på att gå uuut! I helgen kommer min syrra hit med hennes tvillingar, det ska bli rikgit roligt förutom att jag har ganska mycket plugg. Naturprov på tisdag och religionsprov på tordag. Så jag får se om jag följer med camilla ut i helgen eller om jag stannar hemma med näsan begravd i skolböcker.
Längtar riktigt mycket tills min tjej blir frisk så vi kan köra på våra utekvällar på mkb!!!! TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0