here comes a regular

Efter middagen plockade jag ur diskmaskinen och då kände jag verkligen att jag börjar bli förkyld, när jag stod böjd över disken snorade och snörvlade jag hela tiden. Då behöver jag inte ha dåligt samvete för att jag legat i sängen enda sen jag kom hem från gymmet. Tanken var ju att jag skulle plugga, skrev klart min del på projektarbetet sen låg jag och läste tre av alla fem böcker jag håller på med just nu. Sen hittade jag ett skit roligt spel på fb som handlar om en mystisk gammal herrgård där man ska lösa massa musterium för att hjälpa personalen att komma därifrån, gud så kul det var! Satt säkert i två timmar, vill spela mer men vågar inte för då kommer jag fastna hela kvällen haha. Hade tänkt plugga lite religion nu och ska även fixa en kopp te med honung för att bearbeta min förkylning. Sen kan jag ligga hela kvällen i sängen utan dåligt samvete! Älskar att vara "sjuk".

Förresten så vaknade jag inatt av att min tattoo kliade något så fruktansvärt, jag hade rivit sönder den om min självkontroll inte hade funnits där. Nu när den håller på att läka är det hemskt, var mycket bättre när den bara var uppsvälld och gjorde ont... Jaja bara bita ihop för snart är det dags för fler! Ha en bra kväll mina vänner




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0