Godersi la vita



Godersi la vita - Uppskatta /njut av livet på italienska!
Jag är så jäkla nöjd och killen var skit duktig och underbart trevlig! Ska dit igen runt min födelsedag för då ska jag önska mig pengar för en till tattoo! För er som undrar så tatuerade jag mig på lifestyle tattoo i sumpan. En skit fräsh studio med jätte trevlig personal. Kan verkligen rekomendera!
Kom hem för några timmar sen men hade en fruktansvärd huvudvärk, tror det är för jag spänt mig så mycket de senaste dagarna först för högskoleprovet och sen tatueringen. Men nu är allt avklarat och jag är skit nöjd :D

Hade tänkt kolla på några avsnitt till av oth och bara vila lite. Imorgon ska jag på skiva med Sara, vi ska klä ut oss till hippies! Wohoo


Kommentarer
Postat av: Sara Mi Natalie

den vart verkligen jättefin älskling!! :)

2011-04-05 @ 11:55:45
URL: http://takeone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0