En gång i tiden var du min men nu är du bara en dröm. Jag ser oss ibland i mitt sagoland där vi ses och umgås en stund men jag vaknar upp i min ensamhet i vårt så kallade rum, vill bara somna om igen och vakna upp i min dröm

Hade tänkt göra mig en kopp te och ta något att äta innan jag ska borsta tänderna och bädda ner mig i sängen med bellas bok! Gud så bra den är, kan inte sluta läsa. Man känner verkligen igen sig själv i den och hennes tips är otroliga! Har packat en väska nu med alla grejer vi ska ha inför skivan. Hinner hem efter skolan och då ska jag duscha sen åker jag direkt till Sara där vi ska fixa oss tillsammans och ska föra lite!
Nu ska jag fixa teet så jag får lägga mig och läsa sen. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0