Dead man walking

Jag är heeelt död verkligen! Det var min sista praktikdag idag och jag kommer nog sakna salongen lite men det känns ändå så skönt att praktiken är slut, då får man komma tillbaka till skolan och gå vanliga tider så man har tid med lite annat på dagarna som träning t.ex. Nu var det mer än en vecka sen jag tränade.. Blir även min första hela helg utan jobb! Sweetbananas. Hade tänkt ta bort mitt smink och bädda ner mig i sängen, om jag somnar så somnar jag. Ska upp kl 7 imorgon, pappa är gullig och skjutsar mig till brommagymn där jag ska skriva högskoleprovet. Vila var det va?
Vill bara säga ett stooort grattis till min lilla (eller nu är det stora) plutt som fyller 19 år idag, stor tjej! :D
Vi hörs när vi hörs, efter högskoleprovet ska jag in på rehab och ta igen mig! Bye for now bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0