dead man walking

När jag kom hem från tandläkaren kände jag verkligen hur all energi hade runnit ur mig, vart tog den vägen? Hade varit pigg enda sen imorse och alla lektioner gick jättebra idag men vad fan hände sen? Deckade i sängen och sov i någon timma, vaknade en timma innan min träning skulle börja och eftersom jag var vrålhungrig och kände mig helt seg i huvudet så avbokade den. Åt tre mackor framför nya oth avsnittet så nu sitter jag med tårfyllda ögon och ett brett leende på läpparna. Kan inte finna ord för den där serien längre, i love it!
Ska switcha om till träningskläder och dra på mig gympadojjorna sedan blir det en skön tur längst vattnet. Känner att jag måste ladda om samtidigt som jag rensar hjärnan.
Imorgon är det mössprovning och efter det ska jag ut med Issa! Vi ska ha telefondate ikväll och bestämma vad sjutton man ska ha på sig imorgon för jag har ingen aning, måste ha något somrigt och fint men ska även kunna ha det när jag ska ut på kvällen sen. Gud hjälp mig. Nu ska jag röra på det lilla fläsk jag äntligen fått! Hörs latero


En gammal bild från några veckor sen när jag skulle till träningen, drog på min syrras jacka som var typ fem nr för stora.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0