bästa bästa du!

Igår var en bra dag men den tärde på mig rejält psykiskt. Har nog aldrig varit så utmattad som jag var igår när jag gick och la mig men allt kommer nog lösa sig och det känns great!
Snart ska jag sminka mig och borsta tänderna för att sedan röra mig mot skolan, börjar egentligen 12 men vill möta upp min solstråle lite tidigare så vi hinner umgås innan påstlovet! Herre min gud det är lov snart hörrni, huuur skönt!! Har även lovat mig själv att bli mycket bättre på att ladda upp bilder här på bloggen, det är ju så otroligt tråkigt annars. Så här kommer några bilder från igår när jag och Issa satt nere vid vattnet och åt glass!



Du förgyller mina dagar!


Kommentarer
Postat av: guess who?

Jag <3 Du. kommer sakna dig något fruktansvärt mycket nu! Tusen tack för igår och idag, saknar dig redan! <3

2011-04-15 @ 17:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0