When the devil wants to dance with you, you better say never because a dance with the devil might last you forever

Sitter i min säng och huttrar, helt plötsligt började jag frysa som en liten gris. Ska ta på mig den tjockaste myströja jag har och fortsätta kolla på The ghost writer. Nu har jag även fixat syntestet så nu är det bara att skicka in det, hur man nu gör det. Imorgon blir det heldag frisör och efter skolan ska jag ta en sväng till liljeholmstorget för jag behöver verkligen nya kläder innan jag får ett nervsammanbrott!
På lördag blir det jobb sen hem till Sandras pojkvän niklas för ännu en trevlig kväll, förra helgen var riktigt rolig! Resten av helgen ska jag nog bara ta det lugnt, ska ringa min kära morfar och se om han har tid för en fika på söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0