Uggla

Vaknade för ett litet tag sen av att Linda ringde, hade försovit mig ganska rejält. Sitter nu i sängen med täppt näsa, hes röst och ett leende på läpparna. Igår var jag på Uggla med Sandra, det var helt otroligt kul!
Efter att vi hade hade varit i riksdagen åkte vi hem till mig ett tag, jag bytte om och vi tog några cigg på ballen sen drog vi möt högdalen hem till sandris. Där chillade vi med niklas innan vi lämnade honom för att möta upp Sandras mamma. Vi åkte förbi sjukhuset och hälsade på Sandras mormor, gulligare tant får man leta efter!
Efter det åt vi middag ute sen var det bara att pressa gasen i botten mot stan, vi höll på att komma försent eftersom vi inte hittade någon parkeringsplats. Men vi kom i tid iaf och det var otroligt roligt!! Sandra har alla bilder så när jag fått dem lägger jag upp några.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och skynda mig lite, men det är så skönt att vara hemma. Skulle inte banga på en film-mys-te-dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0