Never let your memories become greater than your dreams

Egentligen vill jag bara lägga mig under täcket och krypa ihop som en liten boll. Är så jäkla trött och fryser gör jag också. Idag hade vi bara samhälle så slutade vid 11, åt lunch i skolan med sandra och pillan sen drog jag och sandra in till stan. Vi gick till footlocker för att kolla på ett par skor. Efter det åkte vi mot rådhuset där jag skulle spraytana mig. Det blev bra faktiskt men helvete vad äcklig jag känner mig. Känns som att jag fått ett extra hudlager som är klibbigt och stinker brun utan sol. Och jag får inte duscha förräns imorgon, greaaat! Hoppas bara jag inte vaknar upp med helt bruna lakan imorgon.

Sitter och smuttar på en iskall cola medan jag funderar på vilken uppgift jag ska börja med först, sammhälle eller historia? Har faktiskt ingen lust att göra någon utav dem men har lovat mig själv att båda ska skickas in idag!
När jag väl är klar kan jag bädda ner mig i sängen och kolla ikapp alla serier som jag missat den senaste veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0