jag behöver inte leka att jag är spindelmannen, jag klättrar på väggarna ändå

Jag har som små fjärilar i magen bara för att det är kallt och burrigt ute, jag älskar hösten och vintern. Julen är mitt hjärta! Älskar att mysa ner mig i soffan framför greveholm och en kopp te. Jag är pirrig hela tiden, ungefär som att jag är kär. Vilken skön känsla det är!

Jag känner mig fortfarande lite småsjuk, känner mig helt seg i huvudet. Som att hjärnan inte kopplar till kroppen riktigt, det jag tänker gör jag 2 sec senare. Iallafall är jag jätte jätte rastlös så om jag inte dämpar myrorna i fingrarna eller i benen så lovar jag att jag kommer klättra på väggarna snart.
Det jag alltid gör när jag är rastlös är att städa, men det gjorde jag ju liksom i förrgår och så duktig är jag inte på att skräpa ner... Får se om mina myror klarar av en film, isåfall får det bli en Harry potter för nu var det länge sen!


Ser ni den halva killen i bakgrunden? Gad vad snygg han var!
Synd att vi inte fick med ansiktet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0