Gud räknar mina andetag, bara du vet hur mycket tid vi har kvar

Hola amigos!
Hade tänkt dra och simma efter skolan men fastnade med tjejerna på donken och ciggen efter maten gjorde mig dö seg. Så jag trog hem ist, funderade på att ta en power walk när jag väl hade kommit hem men nu är det lagom mysiga moln på himmlen så jag skippar det! Ska städa lite här hemma hade jag tänkt ist sen blir det noppning av ögonbryn och färgning.

Måste bara berätta vilken jäkla snygg kille vi fått i ettan, herreguuud!! Jag och William gick och gissade på om han var bög eller inte, William hoppades såklart det men han har ju ändå pojkvän! Ska spana in vad han heter när skolkatalogen kommer, håller er uppdaterade!

Nu ska jag dra på mig ett par mjukisar och börja städa. Gud så skönt att vara hemma innan 4 för en gångs skull.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0