girl you're amazing just the way you are

Var ett tag sen jag skrev nu men ärligt talat har jag inte haft så stor lust. Ibland flyger fingrarna över tangenterna och ibland kan jag sitta i flera minuter och tänka på vad jag ska skriva.

I fredags drog jag och Sandra hem till henne efter skolan för att mysa. Då hade min förkylning blivit riktigt dålig, det kändes som att jag var täppt i hela huvudet och ögonen var uppsvällda och rann hela tiden. Jag såg lite ut som en knarkare. När vi precis hade hunnit lägga oss i sängen kom Nicklas. Det var meningen att vi skulle ha chillkrök men istället gjorde vi en god middag, pratade och rökte. Somnade vid 11, haha rolig tjej. Var helt död!
Vaknade efter en timma av att jag var jätte hungrig men jag låg så skönt under täcket och frös gjorde jag också så det fanns inte i min värld att jag skulle lämna sängen för lite mat. Somnade om men vaknade av att Sandra satte sig på min sängkant med ett glas juice och mina favorit mackor, så jäkla gullig och gud vad glad jag blev!

Igår var det födelsedags firande med släkten. Vi drack bubbel, fikade och åt en jätte god middag. Lite presenter fick jag också! Det jag blev gladast över var pengarna jag fick av min älskade morfar till körkortet och champagnen jag fick av min morbror, nu ska det firas!

Mamma har tjatat hela dagen om att vi ska gå ut och ta en promenad för jag måste röra på mig så jag inte blir så seg men helst vill jag bara dra täcket över huvudet och ligga och läsa min bok. Nu börjar solen lysa också... Kan det inte börja regna så jag slipper gå ut och kan tända lite ljus ist?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0