en frimurare

Under middagen tittade jag på en dokumentär om Dan Browns senaste bok den förlorade symbolen, vart allt utspelar sig och vad som egentligen är sant i allt han skriver. Mitt under middagen fick jag veta att min mammas farfar har varit en frimurare, huuuur jävla ballt är inte det?! Ska åka hem till morfar någon dag och fråga ut honom på riktigt! Hoppas han har lämnat kvar sin frimurar ring till sitt lilla barnbarnsbarn... ja vad det nu blir.

Om drygt en timma är det idol och efter det ska jag nog slå på en av alla filmer jag laddat hem idag, skönt att man börjar 12 imorgon! Imorgon ska jag även svänga förbi optikern för att göra synundrsökningen till körkortstillståndet.
Nu ska jag måla mina naglar innan jag bäddar ner mig för att lyssna på alla nya stjärnor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0