18

Igår fyllde jag år! Jag kunde köpa mina egna cigg, beställa från baren när vi gick ut och åt. Vilken frihet!
Tack så jätte mycket alla underbara människor som gratulerade mig! Och till min älskade familj som gav mig världens bästa födelsedag med jätte fina presenter och en underbar middag. Jag älskar er!

Nu ska jag ta en dusch, måla mina naglar till en kopp te och ett avsnitt gg sen ska jag städa mitt rum innan tjejerna kommer hit. Satt precis och kollade på den nya trailern till sista filmen av harry potter, den första delen kommer ut den 19 november!!!!!! Den ska ha en guldplats i min kalender. Gud jag längtar så mycket så jag nästan börjar gråta.

Ikväll kommer iaf bli bäst, är redan taggad till tusen och klockan är bara ett. Men jag har en stark känsla i magen av att det kommer bli en bra kväll och det är tack vare mina underbara vänner som kommer göra den till den bästa! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0