the spiderwick chronicles

Today slutade vi 11 så jag har hunnit plugga en hel del! Är snart klar med alla frågor på samhällen och då är det bara skriva ut allt och sitta och nöta. Naturen går framåt men det är inte alls lika kul som samhälle... Idag har jag även hunnit göra ett moment av mitt projektarbete, har fixat min extreme modell. Stina var jätte duktig och bet ihop när hon stod i bara klänning och en pälsväst ute i kylan. Och jag höll på att frysa arselt av mig och ändå stod jag med min feta dunjacka och mina uggs så jag kunde inte direkt klaga.
Hoppas det inte blir så kallt imorgon för då tänker inte jag röra mig utanför dörren!

Tänkte ta bort mitt smink och bädda ner mig under täcket innan jag sätter på en film och vilar min stackars hjärna som är fullproppad med gener, mutationer, stadsministrar och demokrati.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0