the list

Vaknade full av energi imorse. Nu har halva dagen gått och jag har kört fast med mitt plugg. Har en hel lista med saker som jag skulle hunnit med idag, skönt att jag har gjort hälften iaf...

  • Plocka in kläder Check
  • Duscha Check
  • Plocka ur diskmaskinen Check
  • Städa
  • Plugga!
  • Tända ljus, dricka te och läsa en bok
  • Bädda ur + bädda
  • Sortera tvätten Check
  • Ta bort sommarkläder och in med höstkläder

    Yees jag har ju en del kvar att göra iaf. Hade tänkt gå ut och ta en promenad så min koncentrationsförmåga kommer tillbaka. Men först ska jag sätta på harry potter och hemligheternas kammare och småkolla lite medan jag rensar bort mina sommarkläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0