stay

Det allra bästa jag vet, det som fyller mig med små fjärilar och livsglädje, är julen. I mina ögon finns det inget bättre. Efter sommaren kommer hösten då man börjar klä sig varmare, det blir mörkt snabbt på kvällarna, man ägnar helgerna framför en film insvept i filtar och tända ljus.
Sen kommer julen med alla goda dofter, allt julpynt, julmusiken och det allra bästa, affärernas alla skyltfönster!

Var på ikea idag med familjen och guess what, dem hade redan börjat med julpyntet. Fast det förvånar mig inte ett dugg! Jag köpte hem två jätte mysiga filtar och en av dem åker med upp till landet, en jätte söt kudde med ett stickat överdrag, en svart ram och massor med ljus!
Nu hade jag tänkt dricka upp mitt te och bädda ner mig under täcket, är riktgit trött även fast jag hade sovmorgon till 12...

Jag älskar att gå i gamla stan på vintern, gata upp och gata ner. Är det bara jag som tänker på Harry Potter när jag är i gamla stan? För någon dag sedan var det en tjej som nästan sa "harry potter, vem är det?" Seriöst, jag höll på att smälla av.


Kommentarer
Postat av: jennifer

Håller med dig till fullo gumman! <3

2010-10-09 @ 02:06:25
URL: http://currently.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0