make me feel like im the only girl in the world

Ännu en tidig skoldag avklarad. Vi hade samhälle och slutade 11, lekte en rolig lek där du fick en lapp som det stod beskrivningar på om hur du var som person samt vilket yrke du hade. Efter rasten gjorde vi lite övningar inför provet. Men ska plugga lite mer med Lindis på söndag så det känns chill på den fronten.

Efter lunchen drog jag och Issa in till stan. Vi hade bara tänkt ta en fika men vi gick runt och kollade i alla roliga affärer, i varenda vrå på NK och nästan i hela Åhléns city. Det var mysigt och roligt! Köpte ett jätte fint armband från Snö, så nu sitter jag och kollar på mina händer hela tiden!
Hade tänkt vara duktig och plugga när jag kom hem men sen ringde Linda och vi pratade i två timmar så så blev det med den pluggtiden. När vi hade slutat prata sa mamma "Oj vad länge ni pratade, vad pratade ni om egentligen? Eller jag kanske ska fråga vad ni inte pratade om." Jaja ibland är det riktigt skönt att bara ligga och prata i timmar och inte tänka på tiden :)

Ska tända lite ljus och lägga mig och läsa min deckare innan det är dags för middag. Sen blir det dusch och lite serietittande. Kanske ska försöka klämma in lite plugg också, kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0