jag gräver min grav för dig, är en soldat för dig

Ligger i sängen och läser lite bloggar och klickar runt på Seconds, inte för att jag behöver köpa något men alltid kul att se vad folk lagt ut och så får man även lite insperation. Ligger och tänker på om jag ska sätta på ett avsnitt av gg eller pretty little liars? Fast det lutar ändå mest åt min hp bok... Förra gången jag kollade pll innan jag skulle sova slutade det med att jag låg med täcket uppdraget över hakan och svettades för att det var så varmt men jag vägrade att sticka ut så lite som ett finger.

Imorgon börjar jag 12!! Men är verkligen jätte trött redan nu så det blir tidig läggdags idag. Hade tänkt ta bort mitt smink nu och ta något att äta innan jag ska sussa.

Bara 44 dagar kvar till Harry Potter har premiär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0