i'm not you, but you're not me either

Kom precis hem från att ha sagt hejdå till min bästis. Har gjort min tredje modell idag för projektarbetet och satan vad bra bilderna blev! Fick även mitt sista prov avklarat idag och imorgon ska jag fixa min sista modell sen är det slut på allt plugg i fem veckor fram över! Fy satan vad skönt.

Sara kom till mig vid 1, gick och hämtade ut mina böcker på posten samtidigt som jag mötte henne. Vi satt och pratade och drack te, spelade robot unicorn och fixade och fotade. Gud vad kul det var!
Juste, har glömt att berätta också att jag fått min nya mobil som nu är min nya kärlek! Har precis bytt om till mjukisar och nu ska jag nörda mitt favorit spel innan det är dags för mat. Puss

jag älskar dig över allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0