I'm looking at an angel and belive me when I say she got that whole place glowing

I helgen var mina föräldrar på landet så jag hade lägenheten helt för mig själv! Har haft all tid i världen men ändå har jag inte bloggat...

I fredags blev det en fika på café 60 med Lindis och hennes kompis Madde, det var jätte mysigt förutom att jag och Linda tappade bort tiden helt när vi skulle åka in och möta Madde. Så vi var framme vid rådmansgatan 1,5 timmar innan. Och det var ju inte direkt varmt ute. Men det var riktigt skönt att komma in på caféet som var varmt och hade tända ljus överallt.

I lördags tvättade och städade jag lite efter jag hade jobbat. På kvällen blev jag så sällskapssjuk så jag drog till Vinda och Sara och kollade på en rulle. Vi köpte godis och kebab, muuums!

Och nu sitter jag här med tända ljus men som nyss har slockat märkte jag nu, får gå upp och byta. Efter besöket på ikea har jag mitt egna lilla förråd med ljus och det kommer utan tvekan att räcka under hela vintern!
Hade tänkt göra en kopp varm choklad och läsa vidare i min spännande deckare. Vid 9 börjar The event som jag inte får missa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0