If she's amazing she won't be easy, if she's easy she won't be amazing

Sitter på naturen med en latte från doknen och kollar på en skum film som handlar om aids och svält i afrika. Jag mår dåligt av såna filmer, folk som hoppar runt på kryckor som inte har några ben och vuxna som är så sjuka att dem måste bli burna om dem ska någonstans. Det är dagens sanning men usch jag får en klump i magen.
Så jag ska ist skriva klart mi uppgift om osmos i vardagen. Efter skolan blir det en snabbis in på liljeholmstorget sen ska jag fika med min kära morfar! Var länge sen jag träffade honom nu så det ska bli jätte mysigt. Och efter det är det hem till plugget, men det gör inte så mycket för nu börjar jag tycka att det är kul att plugga igen! Finally


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0