hjälp mig

Vill ni veta något hemskt? Jag är rädd för min dator... Eller inte för själva datorn men för att ha den i knäet. Mamma visade mig ett tidningsurklipp för någon dag sedan som handlade om en kille som hade fått värmeutslag av sin datorn som senare kunde utvecklas till fula ärr eller i värsta fall cancer.
Och när jag skulle leta lite musik idag lyfte jag upp datorn till knäet som vanligtvis brukar stå på min skrivbordsstol men den flög snabbt ner igen när jag kom och tänkte på vad det stod. Och nu har jag en äcklig känsa av att det kryper på mina lår där jag hade datorn, vad äckligt det är. Vet ni hur ofta jag har haft min dator i knäet??
Nu behöver man inte oroa sig för celluliter längre, this is more than worse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0