full fart

Igår tog jag en jätte mysig promenad med familjen i det härliga höstvädret, vi gick ut till drottingholm där vi åt en god lunch. Efter det gick jag hem och packade väskan sen satte jag mig på tåget mot nynäs. Hade en ph-kväll med lindis! Det var väldigt mysigt men vad sur man blir när någon är med i programmet som man känner!
Idag efter skolan tog jag och Issa en liten fika på waynes vilket också var jätte mysigt. Sen när jag kom hem hjälpte jag pappa med lite jobb och sen satt jag och pluggade samhällskunskap i 3 timmar!! Kors i taket vad jag har blivit duktig. Nu sitter jag i köket med en kopp te och min lapis, ska måla mina naglar sen ska jag plugga lite mer och skriva en faktura till min älskade daddi!
Talk to you later people




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0