ett glas vitt med min bästa

Igår jobbade jag fram till 2 sedan tog jag en skön promenad hem i det mysiga höstvädret. När jag kom hem klippte jag både pappa och sofia sen gjorde jag en kopp te och la mig och läste. Det var inte någon smart idé eftersom jag fick stressa sönder sen. Mötte iaf upp min underbara Frida halv 8 vid medis. Vi gick till ett ställe som hette 54 där Frida tog ett glas vin och jag tog en cider. Men stället var lite halvnajs så vi drog vidare till ett som låg precis bredvid, där var det hur mysigt som helst så vi blev kvar i några timmar innan vi drog hem till Fridas pojkvän! Jag hade en grymt rolig kväll med min älskade vän!

Det står "Puss och tack för vinet"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0