Jag saknar medvind när fan ska det vända, ska sluta hoppas för det kommer aldrig att hända

"Sätt dig ner flicka lilla för nu ska jag berätta. Svep en filt runt dig och sätt dig tillrätta. Luta dig tillbaka och sluta dina ögon, tänk på en strand med en underbar solnedgång. Alla är vi sårade, skurna i själen. Alla har vi ärr från bortglömda vänner men jag ser något i dig som jag såg i mig själv. Tårarna rinner som glas på din kind. Varje gång du ser honom gör han dig påmind om smärtan och sorgen och de kvarglömda dagarna, tyvärr lilla stumpan livet följer inte sagorna.
Natt blir till dag och dag blir till natt och ändå så söker du och finner ingen skatt. Rädslan är för stor att göra samma sak omigen så borsta av kläderna, res dig upp och kom igen."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0