she took the midnight train going anywhere

"A singer in a smoky room A smell of wine and cheap perfume For a smile they can share the night, It goes on and oon and ooon and ooooon"

Nu ska jag dansa vidare till min favoritlåt medan jag fixar det sista. Fattar verkligen inte att om mindre än 12 timmar kommer jag vara i Sicilien! Jag ska bli så brun och ha det så naaaajs som man bara kan ha. Men en sak... jag kommer sakna mina bästa vänner så det bara skriker om det. Ni får fan vara levande när jag kommer tillbaka hem!

TAGGA TAGGA TAGGAAAAA!! :D

Hejdå mina älskade älsklingar, vi hörs when im back!


Kommentarer
Postat av: Vindar

Shit vad brun.. JAg vill också bli brun..

2010-05-18 @ 00:04:03
URL: http://blackanboys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0