I'm not afraid, I'm terrified

Jag vågar inte lyssna på någon låt för jag är rädd att den ska påminna om dig, jag vågar inte kolla på någon film för jag är rädd att minnena ska komma tillbaka. Självklart vet jag att allt har ett slut och att det tar slut någon gång, men varför just vi och varför just nu? Jag har så mycket frågor jag vill få svar på, håller på att bli galen.
På ett sätt är jag besviken för du visade dig verkligen vara motsatsen till det jag hade hört, jag blev nästan lite stolt för att du var helt annorlunda mot mig. Men nu känns det som att jag bara var en av alla andra, som gick med i den äckliga leken och blev lurad och sårad. Helvete

Jag vet iallafall att jag kommer klara det för jag är stark. Jag klarar allt, jag är oslagbar.

Kommentarer
Postat av: Alva Hellman

:(

2010-05-01 @ 19:13:07
URL: http://alvahellman.blogg.se/
Postat av: lindyhs

du klarar allt gumman, det vet jag! jag tror på dig och jag kommer alltid finnas här för dig <3

2010-05-02 @ 00:11:56
URL: http://lindyhsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0