hello seattle

Min dag har bestått av, chill, kaffe, fixat lite i rummet och en fika på donken. Mötte upp Sara och Vindar innan dem skulle in och äta middag med hans daddi. Tommie kom även förbi och gjorde oss sällskap ett tag, vilket var trevligt. Min lilla ängel frågade om jag ville ta kvällspromenad ikväll vilket man inte tackar nej till i första taget, älskar våra promenader. Så håller tummarna på att erbjudandet står kvar ikväll!
Nu ska jag slå på oth sen hjälpa pappsen med maten, bilder från valborg får ni se laaatero.

Min finaste och hennes finaste


Kommentarer
Postat av: saris

men hjärtat mitt haha, kunde du inte lagt upp den finare bilden? :P <3

2010-05-02 @ 23:36:39
URL: http://saralinneaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0