don't stop beliving, hold on to that feeling

Trots att jag är bakis och vaknade upp med ett jack under hakan för att jag ramlade av en jäkla stol igår så är jag på riktgit bra humör! Ska snart ut och ta en power walk sen fortsätta fixa lite i mitt rum och ikväll kommer det folk på middag. Hoppas dem inte stannar för länge för jag behöver tid till att uppdatera mig på seriefronten. Min älskade vampyrserie kom ut igår tror jag sen har jag hittat en ny favorit som heter Glee. Kul att jag har ett liv!
Antar att jag mår så bra för att jag slipper städa och torka upp alla spyor sen igår.. Stackars Jakob, ska ringa honom om ett tag och fråga om han behöver hjälp.

It goes on and on and on and ooooon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0