chillar på livet

Sitter i sängen med huvudvärk men har ett glas tomatjuice, en kopp kaffe och kladdkaka så det överväger mitt lilla huvud problem. Ganska skön skoldag förövigt, lämnade in lite engelska uppgifter som skulle varit inne i typ december. Duktig tjej! Efter skolan gick jag och Sandra runt lite i stan och fastnade på doknen där vi satt och pratade i någon timma. Efter det blev det soldags därav min huvudvärk. Ska strax plugga lite mer sen ska jag hoppa in i duschen och smörja in mig med min underbara nyinköpta body butter, im in looove!

Och så vill jag bara säga till min älskade bästa vän att jag kommer sakna dig så helvetes mycket när du är borta. Vem ska jag skratta med på dagarna? Vem ska jag säga våra skämt till som bara du och jag skrattar åt? Vem ska smsa mig på mornarna och fråga om jag är vaken så vi kan ta en kaffe på donken innan skolan börjar? Vem ska jag ringa när jag mår dåligt? Vem ska ge mig en stor mysig kram varje dag?
Nej fyfan vad jag kommer sakna dig... Du kommer ha det underbart i Tunisien men lova fan att komma hem levande! Och du får inte bli brunare än mig din lilla skit :D
Jag älskar dig Linda Ahlberg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0