im in your head

Godmorgon slaskiga sverige! Igår satt jag uppe och snackade med lite folk till halv tre på natten och tänkte, gud vad skönt imorgon får jag sova huuur länge jag vill. När klockan är nio slår jag upp ögonen, helt klarvaken och har inte kunnat somna om sen dess... Sitter framför datorn och äter frukost, har laddat upp med en kopp kaffe ifall tröttheten skulle hinna ikapp mig. Inatt åkte pruttungen Viktor utomlands till Lanzarote för en veckas sol och bad, nejnej jag är inte alls avis... Tack gode gud att pappa redan bokat två resor som jag har att se fram emot! Kanske dags att börja räkna ner.

Jag hade tänkt ägna förmiddagen åt att packa lite, städa mitt rum och sedan göra mig iordning för att åka till min älskade vän! Nu känns det som att det var år och dar sen vi sågs. Vi hittar nog på massa skoj ikväll!


Kommentarer
Postat av: Emmy

yes yes ÄNTLIGEN har du börjat blogga igen!!!!!! addar på bloglovin' dirR^

puss puss puss <33

2010-03-01 @ 11:16:21
URL: http://malinochemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0