faail!

Så roligt att jag har gått runt och släpat på en 5kilos väska hela dagen propp full med kläder. Vem är så dum och gör det? Jag, Sara, Adam och Korosh skulle på en modellfotografering efter skolan och vi skulle ta med oss tre olika outfits. Vi visste att man var tvungen att vara över 18 men vi hade tagit med oss underskrift av målsman och trodde det skulle funka. Tror ni vi kom in? Nej.
Men stora pojken adam blev sminkad och fotograferad så jag hoppas verkligen att hans bilder blev fina! Har packat min väska för imorgon när jag ska sova hos min tjej igen! Vi ska på bio med Garpi och Jeppe, ska bli lovely. Nu ska jag bädda ner mig under täcket och sätta på ett avsnitt av Merlin, plugg står tyvärr inte på listan idag...

you know i love you


Kommentarer
Postat av: sara

i love you too <3

2010-03-12 @ 17:18:58
URL: http://saralinneaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0