a moment like this

Efter 4 timmars bilfärd, ett par promenader och en god middag har jag och Linda bäddat ner oss i min säng. Vi myser och lyssnar på Leona Lewis, en av mina nya favoriter!
Precis innan vi kom upp tog vi en sväng förbi affären där vi fick köpa allt gott vi ville så ikväll ska vi ladda upp med kladdkaka och kaffe. Resten av tjockissnackset sparar vi till resten av veckan. Vi var även grymt duktiga och gjorde några styrkeövningar efter maten, här jobbar vi på en kropp till sommaren. Inte för att jag börjar gå ner precis men lite förbättringar går alltid att fixa.

Nu ska vi kolla film med pappsen, luftslottet som sprängdes blir det!


Kommentarer
Postat av: sara

sötis nati <3

2010-03-04 @ 11:47:00
URL: http://saralinneaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0