do you wanna get married?

Okej jag är inte som alla galna tanter som åkte in till stan för att kolla på bröllopet bland en halv miljon människor eller satt bänkad framför tven klockan 8 på morgonen för att följa varenda minut. Men jag måste erkänna att lite såg jag iaf och en sak har jag kommit fram till; JAG VILL OCKSÅ GIFTA MIG!!
Ha en underbar klänning, en tårta som är 3 meter hög, en man som håller jordens gulligaste tal åt en.


Today tog jag det super lugnt fram till kl 2, då drog jag in till stan för lite shopping. Hade tänkt ta en sväng förbi solariet också men orkar inte lägga mer pengar på huvcancer, inte för tillfället iaf. Är vrålhungrig så ska snart äta middag sen ska jag lägga mig och kolla på den nya Beck! Latero amigos



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0